مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-02اقتصادي

«پنجره واحد» از اراضی ملی و جنگل ها محافظت می کند


با بهره گیری از سامانه پنجره واحد درصد زیادی از دست اندازی و تعرض به بیت المال کاهش خواهد یافت.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: با بهره گیری از سامانه پنجره واحد درصد زیادی از دست اندازی و تعرض به بیت المال کاهش خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، با اشاره به اینکه استان گیلان دارای مواهب طبیعی بی شمار و زمین های زراعی و کشاورزی است، تصریح کرد: یکی از مشکلات مردم استان مربوط به مالکیت اراضی زراعی و ملی است که موجب بروز اختلافات ملکی فراوانی شده است.

رییس کل دادگستری گیلان استفاده از ابزارهایی مانند پنجره واحد را در راستای محافظت از اراضی ملی و جنگل ها ضروری دانست و افزود: با بهره گیری از سامانه پنجره واحد درصد زیادی از دست اندازی و تعرض به بیت المال کاهش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: صدور مجوز خانه های کارگری راهکار مناسبی در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه تمامی فعالیت ها و اقدامات سازمان ها باید در مسیر خدمت به مردم و جامعه باشد گفت: تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز باید قبل از ساخت کامل بنا صورت گیرد تا خسارت وارده به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پنجره واحد» از اراضی ملی و جنگل ها محافظت می کند

«پنجره واحد» از اراضی ملی و جنگل ها محافظت می کند